Wednesday, May 20, 2009

You Are Is What You Say....

I walk down the street,
There is a huge hole in the sidewalk,
I fall in
I'm lost..... hopeless,
It's not my fault,
It takes forever to get out.

I walk down the same street,
There is a huge hole in the sidewalk,
I pretend that don't see it,
I fall in again
I can't believe that I am in the same place again..
But it's not my fault
Still, it takes me a long time to get out.

I walk down the same street,
There is a huge hole in the sidewalk,
I see it
Still I fall i. It's a habit

My eyes a wide open
Already know where I am,
It's my fault,
I climb out quickly..

I walk down the same street..
There is a huge hole in the sidewalk
I walk around it.

Then.. I walk down a different street.

....PORTIA NELSON...

Dah habis baca? bacalah sekali lagi, baca perlahan-lahan..

Open your eyes.. the economic recovery process is already began, already began..
By the way... please drop by here and tell me what do you think..

10 comments:

Bro Framestone said...

out of topic--> bukan pengalaman sebenarnye... cuma terlibat secara tidak sengaja je... org len yg ternak..kite tumpang popular je he..23x

sentosa77 said...

takpa.. no problem, sama la dgn saya dulu.. hehe

nahmy said...

you're what u said to others or you're what u said to urself? ada org dia ckp kat org lain tp ckp kat diri sendiri lain....Dia lebih mengetahui...wallahualam.

nahmy4ever.

sentosa77 said...

yng ni saya lebih.. kepada diri sendiri :)

Bro Framestone said...

dulu ternak pe ek

adie said...

dah drop by dah web tu.hmm.. cam pakar motivasi jer. maybe ade peluang disitu.jgn berhenti mencuba.

momentinlife said...

update kamu pn xkuar mcm jard & me.. =p

*ohya, yg bernama insan itu pasti membuat kesalahan.. kdng2 berkali2.. amat beruntung klu hny sekali.. ape yg penting.. bgn semula! yeah! =p

sentosa77 said...

Moment- .. iya bangun semula! :)

Mr.Penyu- actually nak cerita, kawan saya yng jadi perunding amanah saham ada masuk prgrm kat situ.. lepas keluar depa dapat buat sales dlm 2 bulan sebanyak 5 juta tu..

Frame- maksud teman.. sama la , kawan2 yng ternak, teman nengok je...hehe

adie said...

5 juta?? hoho.. maknanya pakar motivasi tu berjaya membantu kawan ko tu. so, ko tak coba ke?

sentosa77 said...

semalam ade call.. tanya cemane nak join team diorang , diorang soh datang intebiu dulu.. nak tengok bakat. bakat ape teman pon tak sure.. tapi lebih pada bab selling2..