Monday, May 11, 2009

Workshop Rahsia Tarikh Lahir.... aduhai..

Tadi saya call customer service WRTL ... nak tanya bila boleh continue untk 'Lanjutan'

Tapi dapat berita yng agak sedih... prgrm WRTL akn berakhir pada minggu ini. Means tiada lagi workshop ni selepas ini. Alahai..sedihnya, saya baru je cakap kat Boss yng saya nak ambil cuti bila dah daftar untk prgrm Lanjutan- cadangnya hujung bulan ni atau awal bulan depan sbb time tu tak ade ape2 promotion.

Kursus asas dulu.. saya attend pada 24 January 2009/ hari Sabtu. Resultnya... seminggu selepas tu entah secara tiba2 Boss buat training berbentuk 'pengurusan' selama 2 minggu untk saya. Then pada 23 February 2009... saya dapat 'all acces' untk membantu menguruskan akaun syarikat.. Then sejak dari tu... busy, busy dan terus busy, orng cakap ekonomi meleset customer takder duit, tapi stesen minyak kami berjaya maintain sales malah untk bulan ni everyday sales lebih baik dari bulan lepas. That's why saya nak sambung untk WRTL Lanjutan... sbb dalam prgrm asas saya tahu apa kelemahan dan kelebihan saya. Malah dgn ilmu yng sedikit tu, saya sebarkan pada rakan2 sekerja.. apa kelebihan mereka, apa kelemahan yng perlu mereka awasi, malah dapat juga membantu beberapa org rakan kolej untk memilih pekerjaan yng sesuai dgn sikap dan identiti mereka.

Tapi prgrm tersebut akn berakhir tidak lama lagi... sedihnya.

5 comments:

Miss Neddy said...

sabar ok. nt ada hikmah la tu. :) caiyo2

Umi Nazrah said...

ye jgn sedih2. mgkin ada hikmah yg trsembunyi ^_^

sentosa77 said...

Neddy and Nazra - actually diorang tukar ke satu program baru berbentuk 'mentorship'.. :)

eiza in the house.. said...

ciannya dia..cmtu leh la syer mana yg tau kt za eh..nak kenal jugak mana kelemhan dan kekuatan diri..nak mulakan idup baru..:)

sentosa77 said...

boleh... no problem..