Sunday, April 19, 2009

automatik trading.. sambungan.




Diatas adalah 'trading page' bagi profit/loss untuk demo akaun yng saya gunakan untuk test 'progrm trading' yng saya nyatakan dalam entry sebelum ini. CUBA LIHAT DALAM RUANGAN YANG BEWARNA HUJAU. Baik.. ruangan yng bertanda hijau adalah menunjukkan position yng berjaya untk buat profit, manakala yng tidak bewarna hijau adalah yng loss. Jika anda campurkan hasil profit dalam semua ruangan hijau diatas, anda akan dapat lebih dari 70.00 USD (dalam 4 hari). Not bad.. for small akaun ( 100 USD). Thats why saya cakap.. this trading program is good tapi saya kena buat beberapa adjustment terutamanya dari segi timing untuk enter market dan juga jumlah lot yng perlu dimasukkan. So next week.. STILL seperti yng biasa saya lakukan, masa untuk 'keep thinking' and 'keep planning'

Saya fikir... first thing yng saya akn buat pada awal pagi Isnin ialah ON kan sistem ini dalam matawang USD/JPY (Dollar vs Yen) then pada pukul 4pm atau 7pm saya akn ON kan pada EUR/USD (Dollar vs Euro), GBP/USD (British Pound vs Dollar) dan GBP/JPY (British Pound vs Yen).. then saya biarkan sampai pukul 3 pagi hari Selasa. After that let see the result..

3 comments:

joegrimjow said...

pound ngah trun...
hurmmm

sentosa77 said...

thanks Joe.. :)

adie said...

cam forex je ni..hehe good luck!