Tuesday, August 11, 2009

Sonic Gear...

Salam buat kawan2 yng sudi menjenguk blog saya yng semakin mendiam ni :)

Hari ni off day, tak kemana2 pon just dok kat rumah kemas bilik, basuh baju dan sebagaiya. Then duduk depan laptop, tengok Bloomberg TV jap then dengar lagu2.. Tak boring dengar lagu kat laptop ni sbb guna speaker Sonic Gear Evo 5, beli pada awal januari lalu. Boleh tahan jugak la kualiti bunyinya, volumenya just bukak sikit je.. tapi boleh dengar dia punya clarity. Tentang lagu, saya tak tertumpu pada certain2 konsep, bagi saya kalau lagu tu sedap didengar dan muziknya beralun indah then saya just dengar dan cuba menghayatinya.. :) but petang ni saya just nak layan lagu2 dari album Westlife especially lagu My love yng tentunya anda pun dapat dngr sekarang melalui Playlist saya yng kat bawah tu, yng ni version duet dgn Amr Diab..



lately entry saya macam sedey je, well apa pon saya tetap senyum.. macam gambar yng kat bawah ni, baru je snap tadi, actually saya tgh demam dan selsema ni, tapi tak maulah pegi klinik.. bukan nak berlagak tapi lepas arwah datuk saya dan ayah saya kena operation tidak lama dulu.. saya jadi tak suka nak pergi kilinik/hospital. Tadi just makan Panadol Actifast..



susah jugak nak tangkap gambar sendiri, sengih sana nampak gigi, sengih sini pun nampak gigi.. last2 senyumlah macam unta nak tido :)



p/s: buat Cik Zarah, Cik Wafa, Cik Ezzati, Cik Eiza dan Cik Neddy , tag tag yng saudari2 bagi kalau tak silap ada yng dari awal tahun ni, nanti saya buat ya kalau tak sempat buat nanti masuk dalam senarai azam tahun 2010 ya.. hehehe

20 comments:

nahmy said...

salam zaid,
selamat bercuti. bila dengor lagu tu rasa cam masa 'bercintat' la..

sentosa77 said...

Salam Bang Man, bukan ker skrang pon masih bercinta.. hehe

Leenoh said...

Salam.
Memanglah ambik gambar sendiri ni susah nak senyum sebab minda dok fikir pasal gambar tu jadi senyumpun tak menjadi.
Tapi yang ni nampaknya senyum jadi he3.

sentosa77 said...

Salam Pak Ngah.. maaf lama tak tinggalkan komen di blog Pak Ngah, saya baca tapi tak komen :) jgn marah. Boleh tak nanti Pak Ngah letak gambar Pak Ngah dan keluarga dalam blog.. terima kasih.

HEMY said...

sonic gear best juge..tp ada duit sll angkt altec lansing terus..hehe

sentosa77 said...

altec pon orait juga..

adie said...

salam bro,
lu ensem aaa..

eh! silap.

speaker tu ensem aaa..
hehe..

joegrimjow said...

nak beli gak
kames ni start

ezzati said...

er...blog jard..heheee...
mmg lama pn senyap..g mana? nak kawen ehhhh

Kapten Luffy said...

sedap le kalau ko nyayi karaoke

lizz said...

alahai. giler cute kamu smile.hehehehe

Hazerin said...

senyum la wpun dlm kesukaran

sentosa77 said...

Salam buat Mr.Penyu, Joe, Ezzati, Kapten, Lizz dan Hazerin.. :)

Mr.Penyu- ia betul tu, spekar tu yng ensem.. hehe

Joe- beli altec la, bak kata Hemy..

Ezzati- ya.. blog Jard, tag dari dia lum buat lagi so letak gambar blog dia dulu.. hehe. ade je kat sini tak kemana2, kahwen? ermm..:)

Kapten- jom nyanyi sama2 ..hehe

Lizz- alahai Lizz ni salah pandang tu.. speker tu yng tu :)

Hazerin- awak pon dah lama tak update blog, nak buat persiapan untk bertunang ya.. :) iya, senyum la ni.. :)

Umi Nazrah said...

senyum lah, senyum lah..

mcm cik zaidon

^_^

sentosa77 said...

Nazra senyum lagi comel.. :)

Anonymous said...

senyum simpul malu ke?

sentosa77 said...

iye senyum simpul .. :)

momentinlife said...

hehe ok... xtau nk kata apa...

ermm tag sy pun kamu xbuat lg.. ishk2...

sentosa77 said...

Wafa.. :)

lalink7 said...

senyuman itu sangat naive..hehe..
dahi bekilat tul..hehe..shining2 lagi~