Wednesday, June 3, 2009

Jangan Tinggal Daku...

Jangan Tinggal Daku

Jangan tinggal daku
Oh kasih oh juwita
Kanda sedang rindu
Pada mu yang manis jelita

Hanya dikau seorang
Oh bintang oh pujaan
Tempat kasih sayang
Harapan di masa hadapan

Andai dinda pergi
Daku teman tiada
Meratap sunyi
Hampa merana

Ooo jangan tinggal daku
O dewi O kasihku..
Kanda rindu selalu
Senyuman yang manis bermadu

Andai dinda pergi
Daku teman tiada
Meratap sunyi
Hampa merana

Ooo.. jangan tinggal daku
O dewi O manisku
Kanda rindu selalu
Senyuman yang manis bermadu


Buat yng tersayang... kedoakan selalu agar kesejahteraan sentiasa ada buat dirimu, ku pohon agar rahmat selalu dicurahkan pada dirimu dan aku tidak malu disini merayu pada dirimu agar setia bersamaku.. Aku mengerti apalah ada pada diriku, hanyalah seukir senyuman yng itu pun belum tentu mampu mengembirakan hatimu.. Namun fahamilah sayangku, didasar hati ini.. Aku amat sayang pada dirimu.. Andainya suatu hari dikau ingin pergi.. Mengertilah sayangku yng dunia pasti menjadi kelabu buat diriku dan aku kan berjalan dalam kelam dan hati menjadi resah tidak menentu..

Mengertilah sayangku.. kehadiranmu membawa banyak erti pada diriku.. Biar hari mendung namun hatiku tidak pernah rundung.. Biar malam tiada bintang namun ku tidak bimbang kerna engkaulah bintang hatiku..

Sayangilah daku dan setialah sayangku...

Dengarlah rayuan ikhlasku..

17 comments:

mo0ney said...

awek mau tinggalkah??

QueenWizza said...

nape sedey2 ni??
sbr2..

Leenoh said...

Salam Zaidon.
Pak Ngah tak tau nak kata apa. Cuma Pak Ngah teringat masa dulu. Suara P.Ramli memang merdu.

John Iverson said...

Syahdunya.... What happen bro? biasa la kn... bila dh terlalu sayang... Its not your fault... That gurl kene appreciate u ni... haih...

Mogen Ali Rico said...

hungggahhhh....jiwang jiwangggg

ije said...

lama x tgk cite p ramlee.

HEMY said...

mmg kena lagu ni ngan entri aku

moment said...

knape ni C'Don??
meh cite meh... =)

Zaidon said...

salam buat semua kawan2 yng bagi komen.. terima kasih.. :)

Lifesaver said...

sape yg tinggalkan ni?

Zaidon said...

tak ade apa apa .. cuma tertinggal bas. :)

kueh bakar said...

carik teksi don...

Jard The Great said...

cettt... tertinggal bas rupanya..

ezzati said...

nape ni en zaidon..sy pn t'tinggal bus

Zaidon said...

senyum buat Cik ezzati, Zarah dan tabik hormat buat Kueh.. hehe :)

eiza in the house.. said...

adeyy..igt sapa yg meninggalkan sapa...lepas nie beli jet perjuang jerk la awak..hehe..kan byk minyak..
leh guna satu jet..:)

QueenWizza said...

hehhee tetinggal bas rupanya?
lawaknyee hehehehehe mcm putus cinta. :D