Monday, July 20, 2009

TESTING..

Ok.. dalam minggu ni semua entry hanya berkisar pada 'Trading Program'. Saya agak terlewat untk ON kan 'TP' ni pada matawang Australian Dollar, dalam pukul 10.30 pagi tapi untk matawang Euro dah memang ON sejak dari minggu lepas.

So far perfomance agak OK, cuma yng saya rasa pelik sikit.. Pada pukul 12.30 tgh hari tadi dalam matawang Euro, 'TP' masuk 2 position sekali dan dua dua position tu berlawanan arah, means satu 'buy' position dan satu lagi 'sell' position' secara serentak. Saya rasa pelik sbb dalam kepala dok fikir 'bila pulak aku set untk masuk sampai 2 position? dan sebentar tadi saya telah cut satu position dan hanya biarkan satu saja yng 'open', senang.. tak payah pening2.

Saya akn masuk keja pukul 3.00 ptng sat lagi, so saya just ON kan 'TP' tu dalam akaun, then tutup laptop. Balik kerja pukul 1.30 pagi malam nanti baru saya bukak laptop, saya nak tengok.. apa akn jadi pada akaun ni. Sekiranya masih shows profit, its OK, sekiranya loss then saya just assume 'eksperimen ini gagal' and buat adjustment lagi pada parameternya.

Boleh click pada table dibawah dan bandingkan profit yng dibuat pada Jumaat lepas..



'KEEP LIVING, KEEP MOVING'

5 comments:

adie said...

harap² membuahkan hasil

Jard The Great said...

amin.. (utk komen penyuk)

HEMY said...

boleh ajar aku ni nnt..aku mmg berminat

Anonymous said...

amin utk komen mr penyu n jard

sentosa77 said...

Terima kasih buat Mr.Penyu, Zarah, Hemy dan Pn.Saver.. :)