Monday, February 23, 2009

Responsibility...

Saya telah diberikan amanah yng lebih besar untk tahun ini, jika tahun2 yng lepas sekadar bertanggungjawab untk handle sales bagi satu 'shift, sekarang amanahnya adalah handle sales bagi satu hari.. dan yng paling saya tak sangka, mulai hari Isnin saya akn diberikan access sepenuhnya untk melihat akaun milik syarikat di bank.. means segala urusan cek, bank in sales, 'withdrawal' atau money transfers. Tak pernah terfikir pun dari dulu yng saya akn dapat access sebegini, malah buku-buku cek syarikat telah pun diserahkan kepada saya. Saya berjanji kepada diri saya.. saya tidak akan mensia-siakan amanah dan kepercayaan yng telah diberikan ini. Mudah mudahan Yang Maha Esa mempermudahkan segala urusan saya disepanjang tahun ini dan juga ditahun2 yng mendatang dan doa saya buat kalian sahabat semua, mudah-mudahan kejayaan sentiasa mengiringi diri anda.

4 comments:

ezzati said...

naik pangkat eh :) ..congrats

Miss Neddy said...

:)

"Life means missing expected things, and facing unexpected things"

Congratulation.

Kapten Luffy said...

kene belanja member ni

sentosa77 said...

Ezzati- terima kasih.. ;)

Neddy - harapnya untk yng akn datang, biarlah unexpected things yng bakal terjadi semuanya best2.. : )

Kapten- insyaallah, datang la kat tmpt kerja aku.