Friday, February 20, 2009

Dua jiwa satu hati...

Bagi yng sedang bercinta atau sudah pun berumahtangga tentu dapat memahami perasaan sebegini.. 2 jiwa yng berbeza, berada dikejauhan masa dan ketika.. namun seolah-olah.. malah boleh sekata hatinya..
  • bila yng sana merajuk disini rasa hiba..
  • bila yng sini merajuk yng kat sana mesti kata "ishh.. saja je ngada-ngada tu..manja"
  • bila yng sana sakit sini pula rasa sedih dan kalau boleh nak terbang kesana sekarang juga..utk menemani dia..
  • bila yng sana sdng makan yng sini pula rasa lapar.. kalau boleh nak mintak tolong masakkan untk kita..
  • bila yng sini sdng makan then yng sana pula tanya... "makan ape tu"
  • bila yng sini rasa rindu terus antar mesej cakap rindu pada dia...
  • bila yng sana pun cakap rindu... terus yng kat sini melompat-lompat tak ingat dunia..

Itulah sedikit kisah mengenai 2 jiwa... yng sedang saling mengenal erti cinta. semoga cinta kita diredhai oleh Yang Maha Esa. dan doa buat kalian sahabat juga, semoga anda dapat menemui cinta dan buat yng sedang bercinta.. semoga cinta berkekalan keakhirnya. dan jgn lupa..walaupun skrang low profile.. SUCCESS TETAP SUCCESS!! INGAT TU.. SAY IT LOUD!!

6 comments:

Jard The Great said...

sdg bercinta ker en zaidon?? hehe

ezzati said...

aar..iyelatu..tgk blh kanan :)

Monkey D Luffy said...

ko memang DILAMUN CINTA ni... hahaha

NedDy said...

ermm mcm luahan hati diri sendiri jerk zaid..eheh

zaid, anda di tag oleh miss neddy:)

Leenoh said...

Nampak macam belum kahwin lagi, belumlah tua lagi tetapi usia beransur-ansur meninggalkan muda, Memanglah kasih sayang itu ibarat lampu di dalam sebuah dewan, berapa ramai yang masuk ke dewan pun cahayanya tidak berkurang malah bayang pun tiada.cuma jangan salah anggap bahawa kita sahaja yang menikmati kecerahan itu, sebenarnya orang lain pun sama macam kita.he he he. Zaidon faham ke apa yang Pak Ngah kata ni.

Ok. lupakan yang itu. kalau belum kahwin Pak Ngah syorkan carilah seorang, kerana ketika dan masa telah menyatakan ya.

Wassalam.

Zaidon said...

salam semua.. sorry lmbt reply, agak busy.. : )

Zarah- iya sedang bercinta.. : )

Ezzati- iya.. sebelah kanan, betul tu. : )

Kapten - iya memang tngh bercinta dan insyaallah tngh berusaha untk cari rezeki lebih ni.. at least tahun ni nak bertunang ke. : )

Neddy- iya.. memang luahan dari hati sendiri. Insyaallah nanti saya jawab tag tu. : )

Pak Ngah - iya saya faham apa yng Pak Ngah nak maksudkan. Tntg calon tu dah ada.. sekarang sedang proses untk lebih mengenali antara satu sama lain.. : )